Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot produktu

1. Zapakuj produkt, który chcesz zwrócić.
2. Włóż do paczki formularz zwrotu (dostępny do wydrukowania tutaj >>>POBIERZ<<<).
3. Wyślij paczkę dowolnym kurierem lub pocztą pod nasz adres: Lipina Nowa 14, 22-420 Skierbieszów.
4. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, lecz nie później niż do 14 dni.

Reklamacja produktu

Jeśli otrzymany produkt posiada wadę – niezwłocznie zgłoś to nam na nasz adres email bok@estana.pl podając poniższe informacje:
1. Numer zamówienia oraz dane, na które zamówienie zostało złożone: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail.
2. Krótki opis reklamacji wraz ze zdjęciami uszkodzenia.
3. Podaj numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu środków.
4. Przygotuj paczkę do wysyłki dodając do niej formularz reklamacyjny (dostępny do wydrukowania tutaj >>>POBIERZ<<<).
5. Poczekaj na naszą wstępną weryfikację i odpowiedź mailową.

Jeśli reklamacja zostanie uzasadniona, produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na identyczny, pełnowartościowy towar. Jeżeli te opcje okażą się niemożliwe do zrealizowania, zostaną zwrócone pieniądze.

Ważne!

Niezależnie od tego, czy dokonujesz zwrotu, czy zgłaszasz reklamację, prosimy o przestrzeganie poniższych podstawowych zasad:
1. Na zwrot przeznaczone jest 14 dni liczone od dnia odebrania paczki.
1. Starannie spakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt.
2. Zwracany lub reklamowany produkt powinien być czysty.
3. Forma zwrotu środków będzie uzależniona od wybranej metody płatności.
4. Nie akceptujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz przesyłanych do paczkomatu.
5. Zgodnie z regulaminem koszt zwrotu leży po stronie kupującego.